Wednesday, March 30, 2011

HIKAYAT MERONG MAHAWANGSA

malam tadi aku dah tgk citer ni kat wayang kat alamanda.tak pasan lak hari rabu patut murah je td bayar Rm6 je.best giler.aku suka.ni cite melayu yang aku rasa paling best..very international...tagline bagi filem ni tentang bait2 pantun ‎”Sampai masa tibanya waktu, redup hati kaum berdua, bila dua jasad menjadi satu, hidup mati jadi bersama”

ada juga yang kelakar ttg cite ni..aku suka gile gn Stephen Rahman Hughes..korunk kena wajib tgk..mmg aku bersemangat after tgk cite ni..sgt patriotik jgk..bile tgk betul ade kaitan dengan buku2 sejarah zaman kesultanan melayu melaka..langkasuka..goa dan lain2..part love tu semstinya ad..mascus n puteri china..merong and embok..tp kelakar tang jehan miskin, sebab tak kelako je n i don't believe dia boleh berlakon lawan2.all this while mmg berkait dengan malay bloodline..by the way mmg hebat..salute kat KRU

* you do something, and you will give everything*

No comments: