Saturday, April 23, 2011

exam~ free sekejap

hari ini start dari pepagi dah ada cite yang terjadi. bermula dengan terserempak dengan bab* muka yang bersalah melintas kat blok pagi2.org tengah sibuk nak tunggu bas sesambil baca nota.bola main caakk caakk dengan bab* ini. dah masuk 2 kali aku terserempak dengannya.

sedang exam..perut buat hal plak.mujur la dipermudahkan segalanya.alhamdulillah..exam selama 3 jam..duduk tak diam dibuatnye. kul 12.15 tghari tamat sudah exam aku yang pertama dan terakhir untuk sem ini,huurayyy..then next aktiviti yang tak terjangka.

lepas exam..duk berkumpul dengan geng2..umrah, arie, oshin dan aku telah berpakat nak pergi makan lunch sebab perut mau kebuluran. pekena sup keting, sup campur semua ada kat kedai selera pantai timur kat seksyen 17..memang gempak la.ni adalah first time aku dapat kua sama2 dengan dyorg.selama ini perancangn selalu aku tak dapat join.yang paling tak tahan, arie makan paling banyak bertambah air dan oshin plak bertambah sup ..siap tambah n bungkus untuk bawa balik lagi.haarrrhaahrr:D

waktu yang disngka telepon aku membunyikn msgnya..tiit..tiiit..msg dari mun dan k.rad ajak g lepak dan bincang pasal bengkel tu.wargh makin seronok..ingatkan nk jumpe borak2 je kat kolej aku.but siap g jalan2 g kedai doktor mat.tgh2 duduk hujan plak mencurah2..berteduh kat kedai dr.mat.hahaah..dah bergurau senda. mintak permisi doktor untuk mau pulang. acara ke terminal plak kitaorg pergi la teman mun untuk tukar tiket katanya nak balik tapi tak jadi la plak.sebab bengkel journal akan diadakan pada 2.5.2011 hari isnin.lama la aku duk kat bangi lagi ini. kemudian hujan dah reda..time2 cam ni sedap je kalu isi perut. hari ini kak rad belanja makan best2x sonok sangat. makan kat restoren azura. borak punyer borak lupa lak tak sembahyang asar.then kiteorang menyusul ke masjid terdekat untuk menunaikan solat asar.

masjid ini aku suka benar sebab bersih, tenang dan macam duk kat umah suasana dia dan hiasan masjid ini pun ala2 macam rumah.dah dua kali aku datang kat sini termasuk hari ini.sementara nak tunggu waktu maghrib ada la satu wak ini bagi tahu pasal ada kes sebelum kami tiba di masjid tadi ada kecurian tabung masjid. pencuri2 tu nk angkat tabung masjid tpi tak sempat mujur anak wak tadi nampak.berkejaran2 la pencuri2 itu. dah la pencuri tu seorang perempuan dan seorang lelaki siap bawa kete besar juga katanya.warna ketenya wrna hijau tp plat sempat dibaca oleh anak waktu 6300...plat dpn tak pasti katanya...

tapi hari ini mmg sangat sempoi, tak terduga dan sangat2 happening..


No comments: