Tuesday, April 26, 2011

rezeki murah

salam
sejak beberapa hari ni. mood aku tak stabil.mmg serabut dan nak marah2.ade je tak puas hati.
mungkin perngaruh persekitaran yang terpaksa berhadapan dengan org yang menyakitkan hati.
mujur kesabaran aku ada lagi.

pada masa yang sama aku juga pergi ke library pulang buku-buku yang dah lama terperuk kat bilik.siap dapat amaran suruh pulang dah due datenye.mnyempat sebelum nk balik ke bilik aku pinjam lagi 10 buah buku. semuanya berkait dengan motivasi..ceh myb aku kena baca balik buku2 motivasi..sebab dah haus la..so kena la minum sikit kata motivasi untuk meningkatkan motiasi aku yang dah semakin rendah ni.

ada satu berita gembira aku nak bagitaw korunk.aku dapat offer untk jadi translator dari bm ke bi. tp aku tak yakin dengan english aku.lagipun nak translate tu journal2.huhu..macam researh asistance juga la.tp gaji murah la dalam 1k saje.huhu.tapi aku nak pertimbangkan dlu.huhu.
sebab aku belum bersedia lagi.banyak komitmen lain yang aku kena fikirkan.

semalam hari selasa.terasa kebelakangan ni aku rasa murah betul rezeki aku.semalam ada jemputan kawan kat bilik dia. sedangkan baru pas makan nasi kerabu wan atiq kat pasar malam dan keropok dan juga buah mangga yang gebu..best sgt...ok la perut aku pun dah buncit.banyak betul makan semalam. then dah balik ke bilik aku.kawan depan bilik pelawa makan jg.huuhu,,mmg seeh la semalam.makan pulak nasi goreng ayam.syukur betul kekenyangan smpai tak leh tido.mmg rezeki murah sgt beberapa minggu ni. jadi aku sangat bersyukur kepada Allah atas rezeki yang diberikan kepada aku.dan aku tak kan lupa untuk berkongsi rezeki dengan sikit atau banyak.

aku rasa setakat ni sahaja la nk citer kat korunk.(ssiapa yang terbaca la), sebab inilah apa yang aku leh luahkan sebab aku dah semakin sunyi.so ni cara aku hilangkan stress dan hilangkan rasa alone.


No comments: