Friday, October 12, 2012

citer hari ini punyee

Pagi2 subuh datang kawan aku Kat nak menumpang sebab dia dh berapa hari tidur kat bilik Anis. Then Anis plak ada parents dia datang..aku macam biasalah, bg je tumpang sape2 nak dtg bilik aku. Orang kate kalu ada orang nak datang ke bilik atau rumah kita biasanye rezeki nak masuk....huhuuhu..

Aku pulak terpinga2 bangun buka pintu dan kami pun menyambung tidur. sama2 lawan sape paling lewat tidur. last2 aku mngalah bangun dan bersiap2 nk g fakulti. jam waktu tu dah pukul 11++ lebiih..huuhu..,lagipun dapat mesej dr kawan aku ni Tarmiza nak makan2 kat unikeb..huhuu ok je sebab ramai kawan2 nka berkumpul makan tengahari sama. kata nk jumpe 1240 thari

tunggu punye tunggu aku la orang paling awal sekali datang dan menepati waktu, kemudian datang Jei dengan kawannya Qila, seterusnya Tat, Kiki..tunggu punye tunggu masing2 dah lapar dan buat keputusan tak mahu tunggu Ayik, Sue dan K.Ida, sebab diorang lambat sangt.jadi kite p order dulu..Baru nk mengambil makann sejurus itu baru lah budak2 tiga orng ni nk sampai...oiyoooooooo...

Makan makan dan makan!!!! Semua abis dok licin kecuali syik..ishhhh geram orang tak abis makan ni.membazir yooo..masing2 pn minta izin nak balik sebab semua ada kerja masing2. kemudian tersempak dengan Along dan the geng duduk la teman diorang makan dan tumpang balik ke fakulti..mujur la aku tak bawa motor p makan...at least nk diet la katakan..

Balik ke fakulti masuk ke bilik aku dan bersiap sedia nk g kelas kp2...hahahahahha..aku mmg cadang nk kuar awal..amik attendent dan chow balik.. plan awal nk g swimming last2 hujan n ribut petir...so  cancelled...dah berapa kali cancel ni...huhuh..bila nak g swim ni...aiiyoooooo

terus ke bilik dan berehat dan sambung tido sebab hujan dan petir bersambung2...apa lagi konfirm la tidur la yang paling best waktu niiiiii.....

hari ni tak diner pun tp makan cornflakes dengan susu je...esok nak g arobik kat tasik chempaka then nk g kursus spss ke-3... dah semangat ni...hope berbaloi2 la ek...

mlm ni nk spend masa tgk movie....yeay...k bye semua. nnt tunggu saya update lagi yeee

No comments: