Tuesday, October 9, 2012

plan nak masak hari raya haji

aku ada macam-macam idea nak masak bile balik kampung nanti tapi ada 3 menu je yang menarik aku rasa nak buat

      Menu Pertama: Nasi Limau Purut
      Menu Kedua:    Daging Masak Halia
      Menu Ketiga: Lasagna* kiv dulu sebab mahal sangat barang nak guna- maybe kena gantikan dengan
                         roti jala je la..sebab itu hari dah belajar dengan kak wani masa duduk umah sue dulu.





so aku pun jenguk resepi dari kak ana ni kat blog dia dari cerita kawan aku kiki.. memang best dan sempoi je akak ni..anda semua boleh jenguk juga macam2 resipi kat blog ni. Klik la kat sini http://mylovelyfamily-ana.blogspot.com



Aku pun nanti nak balik kampung aku nak buat macam dalam blog ini,.....tak sabar

bakyah nanti nak buat daging blackpaper dan ayam sarawak ke apa...apa2 pun seisi masak memasak

No comments: