Tuesday, October 9, 2012

room warming


sebab baru pindah kat kolej baru ni..aku saje jela buat room warming dan ajak beberapa orang kawan-kawan, buat kecik-kecik. dlam 10 orang je la..
so menu utama adalah nasi ayam. nasi ayam ini aku suh anis masakkan, kemudian fana pun nak menyumbang untuk masak ayam madu ala-ala kat pizza then aku plak sponsor domino pizza..blh tahan jugak la harganya. tapi takpe niat aku nk belanja dan buat makan2. mujurlah kat bilik aku boleh masak-masak..sangat best..macam kat rumah.

gambar-gambar ini adalah menu yang sudah siap dimasak. terlupa kot nak snap gambar semasa proses masak memasak ini. gambar ni je yang sempat.
jom makan dlu sebelum kawan-kawan sampai.lewat sangat diorang ni datang. baik kami lunch dlu. hak hak

ni la hasilnya ayam madu dari fana. thx fana sebab buatkan khas untuk saya. sedap sangat tak yah la nk makan kat pizza dah. ni makan panas..memang terasa rempah2 nya

yeah nasi ayam dah masak.


\
bersama koleksi pizza yang dihantar oleh abang domino. thx to anis juga sebab guna akaun dia.
Taraaaaa dah siap dah..tunggu budak2 ni nak datang. lambat sangat la plak.....

No comments: