Thursday, April 28, 2011

cerita kereta auto





salam semua!

hari ini aku dapat panggilan dari kawanku yang tetiba nk suh aku bawa kete dia.sangat terkjut.sbab aku tahu kete dia mmg auto.dia bawak kete persona hitam.huuuhu..nak suh aku jaga dan bawa serta hantar dia ke tempat berkumpul nak naik bus untuk program dia kat terengganu.aku berdebar2.

ni korunk aku mmg nk pengakuan yang aku mmg 1st time bawa kete auto..haahahha..biasanya aku bawa kete manual. dan satu lagi ni adalah kali kedua aku kne bawa kete pada waktu malam.huhuu..berdebar dan kalut woii.mujur aku ada bawa kawan sorg ni..dia menenangkan aku.huuhu

akhirnya aku berjaya juga bawak kete auto ke tempat parking.cuma masalah parking aku problem. maklumlah kete tu besar sket.huhu..biasanya aku bawa kete kecik2...apa2 pun ni adalah experience yang baru kepada aku.

ditambah plak ak dah lama tak bawa kete.mmg gabra jgn cakap la tahap apa.penyakit aku ni aku sgt gabra melampau2 plak kadang2..try nk atasinya..huhu..walaubgaimanapn aku kena atasi jg..hari ni pun ada good news yang tak disngka.masa aku tgh kesedapan tidur dapat call dari satu company ni untuk diinterview.aku suka bangat lagipun dekat dgn kwasan aku.esok aku akan terjah tempat tu...huuhu..
4/5/2011 nanti aku kena g interview.mudah2an dapat la ya..semntara nak tnggu sem baru ni
ok ini sahaja citer aku pada kali ini.nanti ad cerita best aku akan share pada korank semua.nantikan ya

No comments: